söndag 29 maj 2011

Syrener

Det blev en sväng till min älskade mamma idag på morsdag och sen har jag hunnit handla lite på maxi och gått med Atlas en rejäl tur. Trist bara att vädret inte har varit något vidare och trist är det också att jag är så slarvig med mina saker att jag tappat både körkort och visa kort på blomsterlandet, personalen där ringde mig och berättade att körkortet var återfunnet men inget bankkort :( får se om det kommer till rätta, ett smart tips av min kära sambo var att direkt föra över pengarna i mobilbanken till ett annat konto. Kvällen räddades med en mysig kvällsprommis med våra hjärtan Felicia & Alpha, Atlas fick lyckorus tre gånger haha lilla godingen! Jag plockade även med mig en bunt ljuvliga syrener för att pigga upp den nystädade lägenheten, nu känns allt mycket bättre!

Fina syrener på min nya bricka från  "lev vackert butiken "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar