fredag 20 maj 2011

Terasshäng

Kvällssolen är ljuvlig, ikväll är jag både hund och man fri, känns lite jobbigt. Tror jag har separationsångest delux! Jag har fått låna Andreas brors kamera en Nikon D60 jag har aldrig fotat med en systemkamera tidigare men det är så kul att testa och leka lite med kameran det är mitt fredagsmys det med ett glas vin i kvällssolen på terassen med kameran i högsta hugg har jag fotat några av mina blommande alster.

Jag älskar att ha färska kryddor nära grillen dessa har jag inte odlat själv utan köpt på IKEA för 29:-/st

Supersöta och goda kvisttomater i cocktail format ( Jamie Oliver kollektionen) plantagen 149:-/st

plocksallad i olika sorter och rabarber i andra krukan

Rotera lykta fixar stämning på kvällen

Ljuvlig lavendel har jag i stora zinkkrukor


 

1 kommentar: