tisdag 19 juli 2011

Världens bästa resa!

Nu har vi landat här i kyliga kalla och gråa Sverige! Det enda som va underbart med att komma hem va ju såklart att träffa Atlas, jisses så glad han blev av vårt återseende och jag med så mycket att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka! Men vilken extremt bra vecka vi har haft i Spanien! Första och sista dagen va dåliga men resten toppen - Värmen har varit rekord hög ( ca 37 grader i skuggan kl 18.00) Lite väl varmt med andra ord men vi har hängt på stranden och för en gång skull har jag smörjt in mig väldigt bra så jag är varken röd eller bränd någonstans. Det blev en hel del skugga jag fick hålla mig i för det var alldeles för varmt för något annat. På kvällarna gick vi på marknader och en dag blev det ett besök på en djurpark där jag föll för en oerhört vacker Giraff! Vi såg på en sjölejon show och jag kände mig lika upprymd som barnen i parken! Här kommer ett bildregn från vår resa. Nu ska jag tvätta och strax packa om väskan för på torsdag bär det av mot Halmstad och min älskade Elin över en weekend, jag längtar ihjäl mig!













1 kommentar: