torsdag 22 september 2011

Härlig höstdag

Nu var det några veckor sedan sist men min tid räcker egentligen inte till att blogga just nu. Idag är jag ledig och tänkte dela med mig av några härliga bilder från förra veckan när jag och Felicia va och vandrade i Alster - solen sken och hundarna va på toppen humör. Om en timme ska jag iväg och rida!! whihoo vi letar efter de perfekta medryttarhästarna (det blev inget med dom goa islänningarna) och idag ska vi testa några halvblod - spännande! Njut av en helt fantastisk dag!








2 kommentarer:

  1. Saknar såklart dina inlägg, vill ha massor, men vad du än gör, sluta inte blogga, är så kul å höra om, och se, Bobbys brorsa!

    SvaraRadera
  2. Söta goa Linda! Nu bloggar jag massor ska skriva mer om Atlas oxå och berätta om hans hud problem å allt annat! Tack för att du hängt kvar under mitt lilla uppehåll!! Hur går det för dig/er med bebis å allt? Har du fått nu? Kramar i massor!!

    SvaraRadera