tisdag 20 december 2011

Bästa dagen på riktigt länge

Igår hade jag definitivt en av de bättre dagarna på länge. Vi fick ju plocka bort det förbaskade dränaget och det kändes som jordens största lättnad för oss. Nu känns han inte lika ömtålig längre vår lilla goding och vi kan äntligen gå lite längre med honom. Han börjar verkligen bli sig själv igen- ger mig massor av lekinviter och viftar mer på svansen än någonsin :) det värmer i hjärtat!

Jag hade även en dag full av härligheter. Fick sällskap av min älskade böna Felicia jag hade de sista julklapparna att färdigställa! Och sen åkte vi för att kika lite på golv, kakel och tapeter för hon och Rikard håller på att renovera sin lägenhet och det kommer bli så sjukt fiiiiint! Igår hittade vi världens finaste tapet som hon beställde till sitt vardagsrum åhh jag blir alldeles sprallig för deras skull- det är så roligt att renovera!

På kvällen följde hon med mig till stallet och tog med sig Alpha! Det var så härligt- det blev ett pass i ridhuset och Alpha kunde springa lös när jag red för hästen jag rider är verkligen världens snällaste! Såå himla kul :)

1 kommentar:

  1. Waaaow vilka snygga tapeter, så läckert i ett matrum ex. Hehe din väninna ser ut att blivit lite lost in paradise, haha

    Ohh så glad för eran skull, bästa julklappen i år om eran kille får bli helt bra nu =D

    Ohh tack fina du, =D, superkul att hamna där. Både på gott och ont, för nu har man tappat kontrollen lite, kan vara skönt att ha hyffsad koll vilka som är in =D, men nu är jag lost in paradise, haha

    Sedan har jag nog fått en 200 kommentarer, och jag kan omöjligt svara på alla, så får solla bort dem som bara är ute ef att jag ska besöka dem, =D, om du förstår

    kramar

    SvaraRadera