måndag 6 februari 2012

Lycka

Jag har haft en så härlig ledig helg med stall, shopping, sol och fina vänner! Idag är det måndag och enda riktigt långa dagen på jobbet är avklarad.

I veckan ska jag få hjälp att fixa mitt hår- otäck utväxt och nya extentions ska i. Dessutom är jag ledig torsdag och fredag, älskade söta lillebror fyller år och min underbara syster och systerdotter kommer hem till de värmländska skogarna för att umgås under några dagar. Det här är total lycka för mig, som jag har längtat!

Här är bilder från helgens promenad med våra älskade Alpha & Fille- ytterligare något som verkligen gör mig lycklig! Underbara vänner <3

3 kommentarer:

  1. Ohh massor av underbara grejer att se fram emot, förstår lyckan =D

    Skönt att bli ompysslad i håret

    Så vackra de är underbaringarna =D
    kramar

    SvaraRadera
  2. Halloj !
    Hittade din sida när jag sökte efter Hurtta värmetäcke och blev så glad när jag såg din Ridgeback. Jag har 2 st RR - en 11-åring Danny DeVito och en 2-åring Milton Jomo. När jag läste mer så ser jag att din Atlas har klåda. Det har vår 2-åring med, det har varit hemskt så nu äter han kortison och vi har precis avsltat en lång allergiutredning. I dagarna ska vi få svar på EXAKT vad det är. Det är nåt inomhus, så mycket vet de, kvälster eller foder. :-( Blev nyfiken bara och undrar vad din Atlas är allergisk mot ? Vi blev tipsade om PROB:s tjärschampo som tydligen ska vara super att duscha honom med så vi ska prova ikväll. Har provat många bakterieschempo men inte funkat såååå bra.

    Hoppas allt gått bra. Vänligen Pia-Lena

    SvaraRadera
  3. Näää, usch, vad dumt - jag läser längre ner nu att er vackra pojk inte mår så bra av andra orsaker än allergi........
    Jag blir så ledesn för er skull. Vår Milton är nästan en kopia av Atlas och han ska OXÅ LIGGA/SITTA I KNÄET, ÖVER, UNDER OCH PÅ 24 TIMMAR OM DYGNET......så jag kan lätt sätta mig in i hur ni känner. Vi håller tummar och tassar för er för att det ska gå bra allting :-( Vov, vov, Milton, Danny & matte Pia-Lena

    SvaraRadera