torsdag 29 mars 2012

Kladdkakemuffins med chokladmaräng

Jag minns inte när jag bakade senast men idag har jag fått för mig att pyssla hemma. Jag blev sugen på kladdkaka och ville spexa till den lite då blev det muffins sen fick jag för mig att toppa den med chokladmaräng, sagt och gjort - det blev supergott! :) för övrigt städar, tvättar och fixar jag lite här om några timmar kommer mitt hjärta hem från jobbet då ska jag förbereda lite inför kvällens middag och sen bär det av till stallet och ett ridpass på husar.

Hoppas ni har en skön torsdag

3 kommentarer:

  1. Ohh så gottit =D, samt så kreativt =D

    Ohh tackar för alla fina rader hos mig =D
    kramar

    SvaraRadera
  2. Linda M ( Bobbys matte)30 mars 2012 kl. 00:05

    Ser jätte goda ut! Frestare där..

    SvaraRadera
  3. Spännande med chokladmaräng ovanpå. Det måste jag testa nån gång.
    Kul att du ska till Krk. Då måste du komma fram och säga hej om du ser mig :)

    SvaraRadera