torsdag 12 april 2012

Saknar

Ibland gör det lite extra ont i mig när jag tänker på Alva som är min systerdotter och som bor i Göteborg. Idag är en sådan dag som jag skulle göra vad som helst för att få träffa henne. Det är sällan vi ses och jag önskar att jag kunde bo närmare för att kunna stötta och underlätta mer i deras vardag. Och så känns det som om jag missar hela hennes utveckling här i början lilla vackra tjejen som redan är ett år!! Ska så fort jag har ledig helg nästa gång boka en resa för att få träffa dig igen! Underbara Solstråle!

Det är bra tur att min syster har en blogg så att jag kan följa deras vardag där. <3

Kram till er nu är min lunch snart slut här och jobbet väntar!

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig, det känns lika för mig och man kan vara väldigt ledsen för det ibland
    kramar

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig också, varje dag, mest hela tiden <3 Det händer så mycket med Alva hon lär sig nya saker varje dag, förut tog hon stegrekord och knallade iväg på egen hand och såg såå stor ut ! Men vi ses ju snart igen älskade syster och jag tror inte att Alva har glömt dig för att vi inte ses varje dag utan istället blir det nog ännu bättre när ni väl ses :)

    massa massa kramar och kärlek till er <3

    SvaraRadera
  3. Så söt!
    Önskar dig en fin helg:)
    Kram Annika

    SvaraRadera