onsdag 26 oktober 2011

Tips på bra app

Efter en dunder härlig promenad med mina favorittjejer runt Borgmästarholmen våran 5:a väntade en god middag hemma. Mitten av arbetsveckan idag och i helgen är vi lediga och riktigt sugna på att hitta på något kul!

Tanken va att åka till Gbg för att hälsa på min fina syster, älskade Alva och såklart Jonas men de har ju en vild och glad liten kattunge och vi har en vild och galen hund när han ser katter och det är ju ett ganska stort problem om vi alla ska bo i deras lägenhet.. Vi får se hur och om vi löser det.

Tidigare idag laddade jag ner en ny app till mobilen som heter IKEA kondis och den är grymt rolig och välgjord och jag rekommenderar den starkt. I appen finns recept på goda bakverk men det bästa av allt är en mätare som räknar ut hur mycket du måste röra dig för att förbränna ex en kanelbulle så du vet hur många du kan äta sen - hur bra för en fika fantast? :) Man lägger in sin vikt och kön och så räknar den helt enkelt ut allt.. Den är gratis oxå riktigt bra! En lite kul grej att ha + att man även kan spara promenad sträckorna ifall du hittar en bra runda att cykla jogga eller gå och man kan välja att få uppmuntrande kommentarer under din träning!

4 kommentarer:

  1. Bobby blir också galen när han ser katter :-D

    SvaraRadera
  2. Vart det er jag & Java träffade några gånger för att eventuellt bli dagmatte åt Atlas eller är jag helt fel ute? :P

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig app! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  4. åh vilken rolig app ! Måste jag kolla upp :D

    SvaraRadera