torsdag 13 oktober 2011

Viltspår

Jag har Precis krupit upp i soffan här efter en lite bitande men ack så härlig kväll i skogen tillsammans med våra favvisar fille & Alpha! Vi la ett varsit spår och det var rejält taggade hundar som intog sina spår med en rejäl arbetslust! Duktigaste hjärtan! Det går väldigt fort för Atlas när han spårar och jag kan uppleva att han irrar runt en del..

Känns inte som han är vidare strukturerad i sitt sätt att söka men ändå hittar han klöven i slutet ändå. Vet inte riktigt om jag behöver bry mig om att han inte går i kärnan eller ej problemet är bara att jag inte hinner ta med alla vimplar som jag satt upp när jag gjort vinklar men äh vad tusan han är hittar ju det han ska och efteråt är han bara såå nöjd! Mammas duktiga kille! <3

Nu ser vi på Robinson och ska ha lite torsdagsmys! Hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar