tisdag 4 oktober 2011

Världens bästa födelsedag!

I söndags fyllde jag år och under helgen har jag blivit sååå uppvaktad! I lördags kom några mer än underbara vänner på besök - vi spelade rappakalja och drack vin så det stod härliga till! Strax efter midnatt gick vi till månen och dansade lite! En grymt rolig kväll som tog slut alldeles för fort!

På söndagen bakade jag en smörgåstårta till de närmaste i släkten som kom förbi på eftermiddagen och innan det hade min Älskade lilla ängel Alva och hennes föräldrar varit på besök och pussats å kramats med mig! Jag är så glad över alla goa vänner och underbar familj som på ett eller annat sätt uppvaktat mig så i helgen!

3 kommentarer:

  1. hihi hon var ju för söt i den där mössan alltså, kanske skulle köpa en likadan till henne så att ni kan matcha ;) så härligt att din födelsedag var lyckad älskar syster ! vi ses snart igen :) kram o puss <3

    SvaraRadera
  2. Men hej på er! Blev så glad när jag såg att du börjat blogga igen och skickat en kommentar, och sen glömde jag helt svara. Hoppas att allt är bra? Och med Atlas? Vi har fullt upp med Leia som löper nu, det är en långvarig procedur det här, men det går ju det också, hon blir ju lite annorlunda i sättet vilket ibland har sin charm. :) Det skulle vara jättekul att ta en promenad med hundarna någon gång! Vet inte hur rolig Leia är nu under löpet, men det ska ju faktiskt kunna funka även då tycker jag. Om du har något förslag på träff så är det bara att hojta till! Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott också! :)

    SvaraRadera