onsdag 5 oktober 2011

Whitestrips

En god och kär kollega var i slutet av augusti i USA och jag beställde med ett paket whitestrips med hem till Sverige! Det är som en tejp som man fäster på tänderna - en på övre och en på den undre tandraden.

Förpackningen innehöll totalt 20 st behandlingar och igår tog jag min tionde i samband med en dusch. Det ska sitta ca 30 minuter. Och nu kan jag lova att det känns lite skillnad. Det håller sig ju mycket längre när man inte röker eller snusar eller dricker mycket kaffe som kan missfärga tänderna!

Tyvärr tog jag ingen närbild på bissarna innan mitt tejpande men här är iaf resultatet efter 10 ggr!

3 kommentarer:

  1. hahaha gillar sista bilden Tess :) du kommer bli nya Idol-Andreas om du fortsätter sådär ;) hihi.

    SvaraRadera
  2. Sjukt vita! Det där måste jag bara testa!! Tack för tipset // mille

    SvaraRadera
  3. Jag undrar hur länge du har på tejpen varje gång och vilket märke du kör på?

    SvaraRadera