måndag 2 januari 2012

Hand jäv..!!!

Igår blev det en tur till sjukan med min hand som svullnat upp rejält och som knappt ha gått att använda nu på några dagar!

Dom plockade bort stygnen för de trodde eventuellt att det skulle räcka med det för att få svullnaden att gå ner men jag tvivlar. Känner mig varm och konstig i kroppen samt att handen är röd och det pulserar i den så jag kan inte röra fingrarna utan att det gör ont:( Jag skulle avvakta under dagen innan jag ev åker in med den igen för att då få en antibiotika kur:( jag blev ordinerad vila och att inte använda handen alls. Så därför sitter jag nu här hemma och är såååå uttråkad! Jag tycker verkligen att det här är fantastiskt tråkigt!

Får se om jag kanske ska baka eller ngt sen om Adde hjälper mig att vispa och blanda och knäcka ägg... Nej fy vad jag gnäller jag vet att många har det värre!

På bilderna - svullen hand med plåster VS frisk hand där man faktiskt ser knogarna

2 kommentarer:

  1. Men ajjjjjjj, gaahhh nu måste oturen vända, det är verkligen inte rättvist

    kraaaam, hoppas att svullnaden lagt sig

    SvaraRadera
  2. Usch det såg inte bra ut... Lite antibiotika skulle nog vara bra för dig tror jag!

    Krya på dig!!

    SvaraRadera