onsdag 25 januari 2012

Instagram

Jag gillar verkligen instagram- tycker att det är roligt att att kunna lägga på filter på vissa bilder som man tar med mobilen. Nu är det givetvis så att jag gillar vanliga foton ännu mer fotade med systemkamera och redigerade så där fint i diverse dataprogram. Jag ska försöka lära mig det någon gång. Jag gillar egentligen bilder som är mer levande som bilderna hos fina Marie, klicka gärna in där för att inspireras av hennes fantastiska bilder i sin blogg. Hon är en extremt gullig tjej som fotar bättre än Zlatan spelar fotboll - då förstår ni att hon är duktig, dessutom har hon världens sötaste hund som hon bloggar mycket om också! Alltså klicka nu in hos henne myflowergirl!

Här är några av mina favorit instagram bilder. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder - gillar ditt vitrinskåp så fint, vart är det köpt? Ikea?
    Tack för tipset om Maries blogg den kommer jag definitivt att börja följa tilltalade mig direkt. Kan du inte uppdatera lite oftare??

    SvaraRadera
  2. Men tack snälla rar vad goooo du är, så rart =D, nu vart man ju mallig här också hehe,Såg dock ej vart man klickar på min länk ngn stans, men jag är nog tröger haha

    Du fotar ju fina bilder själv =D, gillar din blogg mycket ska du veta

    kraaaaamar

    SvaraRadera