torsdag 5 januari 2012

Matte & Atlas stund

Jag fick ingen antibiotika igår heller- läkaren tyckte att det såg fint ut nu och att jag smått skulle försöka använda den. På fredag tänkte jag därför gå och jobba. Jag längtar!!

Igårkväll blev det en riktig matte och Atlas stund i soffan. Vi somnade båda två där tillsammans. Åh det är ju så mysigt att han vill vara så nära. :) godingen <3

Nu ska jag kliva upp ur sängen och försöka få till lite frukost. Jag har nämligen lovat min kära pojkvän att vi ska testa att äta lchf igen som han bara älskar! Nytt år - nya möjligheter! Dax att trimma bort några kilon! Jag känner mig faktiskt ganska taggad.

2 kommentarer:

  1. Hehs sådär vill Bellman också ligga ibland samt tur att du fick antibiotika så att du kan börja jobba igen =D
    kramar

    SvaraRadera