söndag 19 februari 2012

Vänskap

Jag har fått så fina gåvor av mina fina tjejor i alla -hjärtans presenter.
Min vackra Elin har skickat mig en helt underbar liten ask som hon pysslat ihop och fixat och trixat med små fina budskap på tepåsarna med handskrivna ord - gör mig lycklig varje dag!

Av min finaste Felicia fick jag en helt underbar oljelampa tänkt till sommarkvällarna på terassen men den är såå fin att jag vill ha den inne tills dess. En finfin burk med förföriskt godis fick jag oxå! Atlas fick lite kärlek från sin flickvän Alpha i form av gottis från doggy. :)

Hur mycket jag känner för er går inte att beskriva! Ni är mina guldklimpar!

7 kommentarer:

  1. Linda M (Bobbys matte)20 februari 2012 kl. 07:09

    Vilka fantastiska vänner du har! Brukar ju finnas en anledning till det...

    SvaraRadera
  2. så fina vänner du har, jag blir alldeles rörd tänk då vad rörd du ska ha blivit :)

    SvaraRadera
  3. Kolla in denna blogg T, jätte bra lchfblogg! Kram Elin

    SvaraRadera
  4. http://ceciliafolkesson.wordpress.com/

    SvaraRadera
  5. Har skrivit lite om dig på min blogg idag =D

    SvaraRadera