söndag 26 februari 2012

En sista dans

Igår blev det en sista dans på en av Karlstads populäraste nattklubb som vi dansade, klubben ska stänga igen och igår firades det rejält då det va sista kvällen. Stämningen va på topp och det var massvis av folk. Jag hade verkligen en av de bättre utekvällarn på riktigt länge.

Idag har jag varit lite sliten men det är ju givetvis självförvållat. Nu har jag parkerat mig i myskläder i soffan och här kommer jag bli tills dess att mina melerade inte orkar hålla sig öppna.

I morgon har jag morgonpass i stallet så det blir tidigt och mysigt att ha med Atlas.

Hoppas att ni alla haft en toppenhelg och superkul att så många nya läsare hittat sig hit via Marie - ni är mer än välkomna, lämna gärna en kommentar med länk till er, jag vill gärna hitta nya bloggar att följa :)

1 kommentar:

  1. Men Tack själv fina du. Så underbart att haft en helkväll ute med trevligt sällskap. Det är man allt värd.

    tack för dina rara ord och det låter superkul med fler kommentarer =D=D=D

    kraaaamar

    SvaraRadera