måndag 26 mars 2012

Borta bra men hemma bäst

Vilken vecka det varit förra veckan den började med Helsingborg och kickoff i två dagar sedan gjorde jag ett stopp i Halmstad för att umgås och fira mitt vackraste hjärta Elin som fyllde år. Där spenderade jag en natt och kom hem med tåget sent på torsdag kväll. Det var ljuvligt att komma hem till mina prinsar!

Under fredagen blev det jobb och jag kände mig inte alls pigg under dagen, jag bet ihop och gick hem 1 timme tidigare med migrän igen och ont i nacken! Fy vad trist det är jag hatar att vara sjuk.. Jag har efter det blivit sängliggandes under helgen och nu har både feber och förkylning brutit ut.

Min älskade syster med sin lilla familj har varit här under helgen och lånat vår lägenhet. Vi har bott på hotell hos svärföräldrarna, riktigt trevligt fast det hade varit ännu bättre om jag känt mig frisk.

Oj så mycket det händer i Alvas liv nu, snart är hon ett år mosters lilla sessa och snart springer hon runt och säger sina första riktiga ord, hon är redan så klok. Jag kan ibland få riktig panik inombords över att jag missar så mycket i hennes liv, att hon inte riktigt vet vem jag är, jag dyker upp som en främling några gånger om året men det är väl så det är när vi bor långt ifrån varandra. Jag känner mig bara så otillräcklig när jag mer än gärna vill vara henne närmre och hjälpa dom i sin vardag.

Detta blev visst ett väldigt blandat inlägg, hoppas att ni stod ut ;) här är lite bilder från veckan



1 kommentar:

  1. Men jag förstår dig precis, jag bor ju 32 mil från min syster och de ser mig ju bara ett par ggr om året och det bir ju som en främling, de är ju blyga för mig och så, så jag får ju kämpa på och engagera mig mycket i dem =D, den äldsta går det lättare med =D

    Ohhh stackare med migrän
    kramar

    SvaraRadera