fredag 16 mars 2012

Nackspärr & Migrän

Ja det är en riktigt dålig kombination som inatt och under dagen drabbat mig. Efter många timmars sömn kan jag se ljus igen utan att det flammar framför ögonen. Eeze är en väldigt bra kompis vid migränanfall! Detta va ju typiskt att jag skulle få det nu med en ledig helg framför mig. Förhoppningsvis släpper det snart och jag kan röra mig och må som vanligt igen. Jag antar att detta är följden av all min nervositet, att det varit väldigt mycket de senaste veckorna och att jag haft massa spänningar.

Men jag ser ändå fram mot en ledig och skön helg och jag Önskar er en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Usscccha fyvale, min sambo lider av migrän ibland, och han kan typ kanppt se. Eeze äter han också, finns inget annat som hjälper än dem, supereffektiva, han brukar ta dem sedan lägga sig och sova. Efter 30 min är det helt borta, men det gäller ju då att vara i mörker hela tiden för honom tills det släppt.

    Jag i min tur har till & från ont i nacken, och det är svårare att ta medicin emot, massage då =D

    Hoppas att du mår bra nu?
    kraaaaaaaamar

    SvaraRadera
  2. Linda M ( Bobbys matte)19 mars 2012 kl. 04:30

    Hoppas du fått en bra helg trots detta!

    SvaraRadera