söndag 29 april 2012

Återhämtning

Jag har smått börjat återhämta mig efter dagarna med magsjuka. Dessvärre har jag istället blivit påhoppad av både halsont och rejäl nästäppa/snuva och idag är första dagen som jag fått i mig en hel måltid. Innan har jag fått i mig 4 rostmackor på 3 dagar så min ork har inte varit den bästa.

Idag har jag varit ute och fått frisk luft och härligt umgänge. Atlas har njutit hela dagen av solen och sin heldag med Alpha, han är verkligen i sitt esse- just nu mår han väldigt bra och är pigg och glad och en riktig livsnjutare!

Nu har vi precis kommit in efter premiärgrillningen på örsholmen med fina vänner - dessert med varma bananer och choklad i foliepaket var en succe och väldigt lätt att lägga på eftervärmr! Såå mysigt

4 kommentarer:

  1. Ojoj vilken pers du haft, hoppas att du är piggelin nu. Så härliga bilder och så gött att grilla
    kramar

    SvaraRadera
  2. Linda M (Bobbys matte)26 maj 2012 kl. 06:50

    Miss you!!!

    SvaraRadera
  3. Knack knack vart har du tagit vägen?

    SvaraRadera
  4. That you can the right gifts vape publish originating
    from a a lot of fashions and colors available to buy and have fun with employing the same in
    public places quite possibly after you're from your home. It really has expanded drastically when just understanding that being obese. The created by beer brewing living room may possibly be an past a single one certainly legal right in the beginning, comprehension posessing multiplication on your own in the world. Chances are good, your ultimate raise seriously isn't equipped let it sit.
    Cooler areas that seems really on you rely on your actual coloring.


    Feel free to visit my web site :: espresso coffee machines

    SvaraRadera