lördag 28 april 2012

Magsjukan från helvetet

Efter ett dygns rent jävla helvete har jag nu smått börjat bli människa igen- vilken pers det är att ha magsjuka alltså man blir så utpumpad och slut. Jag flyttade tillslut in till badrummet och sov där under hela dygnet med lidande. Jag trodde ärligt att jag skulle dö varje gång. Förmodligen är det här någon bakterie som verkar gå bland personalen då det visat sig att flera på mitt jobb blivit dåliga.. :-(

Nu ska jag försöka komma ut och få luft men det blir ändå väldigt lugnt i helgen - ren återhämtning.

Tips till er - var väldigt noga med handhygienen!
Trevlig helg och Valborg på er!



2 kommentarer:

  1. Linda M (Bobbys matte)28 april 2012 kl. 13:34

    Usch och fy! Hoppas verkligen du är på bättringsvägen! Trevlig helg och valborg du med!

    SvaraRadera