fredag 6 april 2012

Mosters prinsessa fyller 1år

Idag har jag fått äran och glädjen att vara moster och fadder åt lilla Alva i ett helt år! Vart tog tiden vägen? Nu är du redan ett år gammal min lilla prinsessa, jag kan inte med ord beskriva den kärlek jag känner för dig. Du har verkligen fångat mitt hjärta med din charm. Jag kommer alltid och oavsett vad finnas vid din sida.

För exakt ett år sedan idag vaknade jag och tittade på min mobil- där fanns en bild på en alldeles nyfödd liten prinsessa, så vacker och helt bedårande.

GRATTIS ALVA- MOSTER ÄLSKAR DIG <3



2 kommentarer:

  1. Ohhh så sött och vackert du skriver. Grattis till både moster och snuttan =)
    kramar

    SvaraRadera
  2. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 jag blir helt tårögd här nu, blötismorsan som jag är ! älskar dig, du är världens finaste syster <3

    SvaraRadera