söndag 8 april 2012

Påskhelgen

Påsken har inte firats så värst mycket i vår familj, det vi har gjort var att vi blev bjudna på en supergod Påskbuffe på en jättefin herrgård ca 20 min bilfärd från oss. Annars har vi båda jobbat hela helgen och gör så även i morgon. Tack gode gud för världens bästa svärföräldrar som hjälper oss med Atlas! Han har fått sova hos dom i två nätter och det går alltid jättebra! :-)

Nu har jag intagit kvällens soffläge efter ett kort godisspår med Atlas och en cykeltur så här kommer jag att stanna tills det att mina melerade ger vika efter en väldigt tidig arbetshelg. Idag jobbade jag 6-15 och de fyra första timmarna fyller vi alltid på varor som vi får med lastbilsleveranser tidigt på morgonen. Vet inte om ni tänkt på det men det är sällan som man ser personal packa upp varor från pall under öppettider på IKEA som det görs i många andra butiker.

Hoppas att ni haft en riktig bra påsk! Kramar!!

Bilder från påskbuffen:)

2 kommentarer:

  1. Ohh så mysigt med påskbuffé och så fina ni är. Samt, men de tär ju bra att ni packar upp innan så, men vilka långa pass för er. Vad gör du mer för sysslor där?

    Ohh tack rara, inte lätt för dig att veta att jag fyllt år =D

    Bra att det går bra att lämna Atlas med
    kramar

    SvaraRadera
  2. Det har jag aldrig tänkt på att dom aldrig plockar upp under öppettiderna. Den där buffén ser juh riktigt god ut! Hoppas du har haft en fin påsk!

    SvaraRadera