söndag 22 april 2012

Söndagsänkan

Slappar och njuter av söndagskvällen och ledig måndag i morgon. Då ska jag besöka Andreas mormor och morfar som faktiskt är som mina egna morföräldrar, jag har inte dom kvar i livet tyvärr så jag lånar Andreas mormor och morfar lite. Dom är ju min familj dom också och världens mysigaste. Det blir lunch och ett inplanerat Skypesamtal med A i Turkiet.

För övrigt i morgon ska jag försöka fixa ett nytt pass inför London resan i slutet av maj och på kvällen blir det uteritt och stallmys med bästis.

Hoppas ni mår bra!

1 kommentar:

  1. En helt underbar morgondag med andra ord.
    kramar, jag har ett pensionärspar som jag också har typ av samma anledning som dig =D, eftersom mina föräldrar bor 40 mil bort, så har jag dem som "vuxenstöd" här =D
    kramar, finaste du

    SvaraRadera