söndag 22 april 2012

Veckan som gått

Oj nu var det bra längesedan jag uppdaterade här! Jag har verkligen fullt upp och när jag väl är hemma så stupar jag i säng. Andreas är på golfresa i Turkiet tillsammans med sin familj och jag är hemma och försöker pussla ihop mina arbetsdagar och lösa hjälp med vår lilla ögonsten. Vad hade jag gjort utan världens bästa Dagmatte och husse Caroline & Fredrik wow vilket engagemang de har för Atlas och han älskar dom verkligen. Dom har haft honom mycket den här veckan vilket känns sååå bra! :)

Under veckan har vi varit i stallet, lagt årets första viltspår, träffat Anna för brunch, kört lite Agility, hängt med bästis, bakat tårta och jobbat alla dagar utom en! Hahaha fullt ös!

Förra lördagen hade vi personalfest också med Las vegas tema - grymt kul här nedan får ni några bilder från veckan. Vad kul att nu besökt mig trots min kassa uppdatering! Kram / T

1 kommentar:

  1. Skönt att ha dagmattar som kan ställa upp då det behövs, Vi har ett penionärspar som gladeligen har Bellman om det behövs, de ringer t o m och frågar om de får ha honom ibland. Men ohh så härligt din sambo har det, så brun han ska vara då han kommer hem då =D

    Så fina bilder och vad roligt med personalfest
    kramar

    SvaraRadera