fredag 30 december 2011

Vår Julafton

Vi hade en helt underbar julafton med familjen och vi fick som vanligt alldeles för många klappar! Men mycket välbehövliga och användbara prylar. Bland annat en ny stekpanna, ett underlakan, nya ölglas, badhandukar, en iphonedocka jag fick ett nytt objektiv till kameran som jag måste lära mig att använda.

Min syster och hennes familj firade jul hos oss hemma på Hammarö i år och det va såå underbart då lilla fina Alva var med och förgyllde julen.
Vi fick även besök av den härligaste och finaste tomten jag någonsin sett. Extremt lyckat!

Min fina sambo och gulligaste systerdottern i världen!
Alva är förtjust i tomtens skägg och Albin skrattar med skräckblandad förtjusning


FINASTE
Syster , mami och halva Atlas
Vackra underbara unge du fångar min hjärta med storm!
Bästisar <3
<3




2 kommentarer:

  1. Underbara foton!! <3 <3
    Saknar er!!
    Pussisar

    SvaraRadera
  2. Ohh sådan härlig jul, det lyser igenom, så fina ni är allihopa, Atlas är ju så vacker.

    Ja, det är jättebra det Falkenberg gjort, hoppas att den trenden skapas vidare i andra kommuner också, för det borde ju verkligen vara högt prio på. Samt, Det är ju super att vissa Ica butiker gör så.

    Bellman blir jätterädd, han kräks och bajsar ner sig, sedan hyperventilerar han då han blir rädd och en raket kommer oväntat då vi är ute och går, då blir hanlivrädd stackarn. Nu ligger han här nedanför mig vid datorn och trycker, för då Bellman blir rädd så vill han ligga trångt och instängt, antigen här då man sitter vid datorn eller under sängen, så trångt att han knappt får plats. Nu har han somnat på min fot snuttisen. Men det blir väl snart värre, de kommer nog börja smälla mycket snart. Men tycker nog att det verkar vara lite lugnare i år.

    ja, det vore ju exemplariskt att smälla de tiderna du skrev och B A R A på nyårskvällen.

    Kraaaaam till er

    SvaraRadera